Sendić, K. (2018). Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002397
Sendić, Kristina. "Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002397
Sendić, Kristina. "Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002397
Sendić, K. (2018). 'Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002397
Sendić K. Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002397
K. Sendić, "Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002397