prikaz prve stranice dokumenta Fotografija i video u službi brendiranja sadržaja
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Fotografija i video u službi brendiranja sadržaja

Bjelobrk, Josipa
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Bjelobrk, J. (2018). Fotografija i video u službi brendiranja sadržaja (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:040767

Bjelobrk, Josipa. "Fotografija i video u službi brendiranja sadržaja." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:040767

Bjelobrk, Josipa. "Fotografija i video u službi brendiranja sadržaja." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:040767

Bjelobrk, J. (2018). 'Fotografija i video u službi brendiranja sadržaja', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 02 December 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:040767

Bjelobrk J. Fotografija i video u službi brendiranja sadržaja [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2020 December 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:040767

J. Bjelobrk, "Fotografija i video u službi brendiranja sadržaja", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:040767

Islandora Bookmark - Please login to use this feature