Bjelobrk, J. (2018). Fotografija i video u službi brendiranja sadržaja (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:040767
Bjelobrk, Josipa. "Fotografija i video u službi brendiranja sadržaja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:040767
Bjelobrk, Josipa. "Fotografija i video u službi brendiranja sadržaja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:040767
Bjelobrk, J. (2018). 'Fotografija i video u službi brendiranja sadržaja', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:040767
Bjelobrk J. Fotografija i video u službi brendiranja sadržaja [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:040767
J. Bjelobrk, "Fotografija i video u službi brendiranja sadržaja", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:040767