prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje tržišta u funkciji upravljanja marketingom
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Istraživanje tržišta u funkciji upravljanja marketingom

Rošić, Mato (2018)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Economics and Business Management

Cite this document

Rošić, M. (2018). Istraživanje tržišta u funkciji upravljanja marketingom (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:109499

Rošić, Mato. "Istraživanje tržišta u funkciji upravljanja marketingom." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:109499

Rošić, Mato. "Istraživanje tržišta u funkciji upravljanja marketingom." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:109499

Rošić, M. (2018). 'Istraživanje tržišta u funkciji upravljanja marketingom', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 07 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:109499

Rošić M. Istraživanje tržišta u funkciji upravljanja marketingom [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2020 July 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:109499

M. Rošić, "Istraživanje tržišta u funkciji upravljanja marketingom", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:109499

Islandora Bookmark - Please login to use this feature