prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje tržišta u funkciji upravljanja marketingom
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Istraživanje tržišta u funkciji upravljanja marketingom

Rošić, Mato
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Management, Organization and Entrepreneurship

Cite this document

Rošić, M. (2018). Istraživanje tržišta u funkciji upravljanja marketingom (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:109499

Rošić, Mato. "Istraživanje tržišta u funkciji upravljanja marketingom." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:109499

Rošić, Mato. "Istraživanje tržišta u funkciji upravljanja marketingom." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:109499

Rošić, M. (2018). 'Istraživanje tržišta u funkciji upravljanja marketingom', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 25 September 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:109499

Rošić M. Istraživanje tržišta u funkciji upravljanja marketingom [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2022 September 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:109499

M. Rošić, "Istraživanje tržišta u funkciji upravljanja marketingom", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:109499

Please login to the repository to save this object to your list.