Matković, M. (2019). Internet kao masovni medij - uloga influencera u poslovanju poduzeća (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:342886
Matković, Matea. "Internet kao masovni medij - uloga influencera u poslovanju poduzeća." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:342886
Matković, Matea. "Internet kao masovni medij - uloga influencera u poslovanju poduzeća." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:342886
Matković, M. (2019). 'Internet kao masovni medij - uloga influencera u poslovanju poduzeća', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 30 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:342886
Matković M. Internet kao masovni medij - uloga influencera u poslovanju poduzeća [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2019 [cited 2024 December 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:342886
M. Matković, "Internet kao masovni medij - uloga influencera u poslovanju poduzeća", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:342886