prikaz prve stranice dokumenta Internet kao masovni medij - uloga influencera u poslovanju poduzeća
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Internet kao masovni medij - uloga influencera u poslovanju poduzeća

Matković, Matea
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Quantitative Methods and Informatics

Cite this document

Matković, M. (2019). Internet kao masovni medij - uloga influencera u poslovanju poduzeća (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:342886

Matković, Matea. "Internet kao masovni medij - uloga influencera u poslovanju poduzeća." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:342886

Matković, Matea. "Internet kao masovni medij - uloga influencera u poslovanju poduzeća." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:342886

Matković, M. (2019). 'Internet kao masovni medij - uloga influencera u poslovanju poduzeća', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 02 December 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:342886

Matković M. Internet kao masovni medij - uloga influencera u poslovanju poduzeća [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2020 December 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:342886

M. Matković, "Internet kao masovni medij - uloga influencera u poslovanju poduzeća", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:342886

Islandora Bookmark - Please login to use this feature