prikaz prve stranice dokumenta Tehnike i alati istraživanja zadovoljstva potrošača sa naglaskom na Y generaciju.
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Tehnike i alati istraživanja zadovoljstva potrošača sa naglaskom na Y generaciju.

Bilić, Iva
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Bilić, I. (2019). Tehnike i alati istraživanja zadovoljstva potrošača sa naglaskom na Y generaciju. (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:353950

Bilić, Iva. "Tehnike i alati istraživanja zadovoljstva potrošača sa naglaskom na Y generaciju.." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:353950

Bilić, Iva. "Tehnike i alati istraživanja zadovoljstva potrošača sa naglaskom na Y generaciju.." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:353950

Bilić, I. (2019). 'Tehnike i alati istraživanja zadovoljstva potrošača sa naglaskom na Y generaciju.', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 28 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:353950

Bilić I. Tehnike i alati istraživanja zadovoljstva potrošača sa naglaskom na Y generaciju. [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2020 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:353950

I. Bilić, "Tehnike i alati istraživanja zadovoljstva potrošača sa naglaskom na Y generaciju.", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:353950

Islandora Bookmark - Please login to use this feature