diplomski rad
Tehnike i alati istraživanja zadovoljstva potrošača sa naglaskom na Y generaciju.

Iva Bilić (2019)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Bilić, I. (2019). Tehnike i alati istraživanja zadovoljstva potrošača sa naglaskom na Y generaciju. (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:353950

Bilić, Iva. "Tehnike i alati istraživanja zadovoljstva potrošača sa naglaskom na Y generaciju.." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:353950

Bilić, Iva. "Tehnike i alati istraživanja zadovoljstva potrošača sa naglaskom na Y generaciju.." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:353950

Bilić, I. (2019). 'Tehnike i alati istraživanja zadovoljstva potrošača sa naglaskom na Y generaciju.', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:353950

Bilić I. Tehnike i alati istraživanja zadovoljstva potrošača sa naglaskom na Y generaciju. [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 24.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:353950

I. Bilić, "Tehnike i alati istraživanja zadovoljstva potrošača sa naglaskom na Y generaciju.", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:353950