prikaz prve stranice dokumenta Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba

Bošnjak, Martina
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Bošnjak, M. (2019). Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:199764

Bošnjak, Martina. "Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:199764

Bošnjak, Martina. "Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:199764

Bošnjak, M. (2019). 'Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 28 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:199764

Bošnjak M. Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2020 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:199764

M. Bošnjak, "Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:199764

Islandora Bookmark - Please login to use this feature