prikaz prve stranice dokumenta Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba

Bošnjak, Martina
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Bošnjak, M. (2019). Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:199764

Bošnjak, Martina. "Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:199764

Bošnjak, Martina. "Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:199764

Bošnjak, M. (2019). 'Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 17 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:199764

Bošnjak M. Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2022 May 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:199764

M. Bošnjak, "Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:199764

Please login to the repository to save this object to your list.