Bošnjak, M. (2019). Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:199764
Bošnjak, Martina. "Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:199764
Bošnjak, Martina. "Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:199764
Bošnjak, M. (2019). 'Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 22 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:199764
Bošnjak M. Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2019 [cited 2024 September 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:199764
M. Bošnjak, "Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:199764