prikaz prve stranice dokumenta Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba

Bošnjak, Martina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Bošnjak, M. (2019). Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:199764

Bošnjak, Martina. "Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:199764

Bošnjak, Martina. "Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:199764

Bošnjak, M. (2019). 'Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 01.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:199764

Bošnjak M. Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 01.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:199764

M. Bošnjak, "Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:199764

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.