master's thesis
The role of internal marketing in increasing the quality of human resources

Matea Šćulić (2019)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Economics and Business Management
Cite this document...

Šćulić, M. (2019). Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972439

Šćulić, Matea. "Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972439

Šćulić, Matea. "Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972439

Šćulić, M. (2019). 'Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 22 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972439

Šćulić M. Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2019 August 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972439

M. Šćulić, "Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972439