prikaz prve stranice dokumenta Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala

Šćulić, Matea
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Economics and Business Management

Cite this document

Šćulić, M. (2019). Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972439

Šćulić, Matea. "Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972439

Šćulić, Matea. "Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972439

Šćulić, M. (2019). 'Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 28 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972439

Šćulić M. Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2020 October 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972439

M. Šćulić, "Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972439

Islandora Bookmark - Please login to use this feature