Šćulić, M. (2019). Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972439
Šćulić, Matea. "Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972439
Šćulić, Matea. "Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972439
Šćulić, M. (2019). 'Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972439
Šćulić M. Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972439
M. Šćulić, "Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972439