diplomski rad
Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala

Matea Šćulić (2019)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za ekonom. i managem. gosp. subjekata
Citirajte ovaj rad...

Šćulić, M. (2019). Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972439

Šćulić, Matea. "Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972439

Šćulić, Matea. "Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972439

Šćulić, M. (2019). 'Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 22.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972439

Šćulić M. Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 22.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972439

M. Šćulić, "Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972439