prikaz prve stranice dokumenta Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva

Živikić, Martina
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Živikić, M. (2019). Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:172053

Živikić, Martina. "Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:172053

Živikić, Martina. "Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:172053

Živikić, M. (2019). 'Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 03 December 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:172053

Živikić M. Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2020 December 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:172053

M. Živikić, "Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:172053

Islandora Bookmark - Please login to use this feature