Živikić, M. (2019). Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:172053
Živikić, Martina. "Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:172053
Živikić, Martina. "Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:172053
Živikić, M. (2019). 'Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 30.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:172053
Živikić M. Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 30.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:172053
M. Živikić, "Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:172053