prikaz prve stranice dokumenta Planiranje marketing aktivnosti u financijskim institucijama
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Planiranje marketing aktivnosti u financijskim institucijama

Krupica, Hrvoje
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Economics and Business Management

Cite this document

Krupica, H. (2019). Planiranje marketing aktivnosti u financijskim institucijama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:895169

Krupica, Hrvoje. "Planiranje marketing aktivnosti u financijskim institucijama." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:895169

Krupica, Hrvoje. "Planiranje marketing aktivnosti u financijskim institucijama." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:895169

Krupica, H. (2019). 'Planiranje marketing aktivnosti u financijskim institucijama', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 28 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:895169

Krupica H. Planiranje marketing aktivnosti u financijskim institucijama [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2020 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:895169

H. Krupica, "Planiranje marketing aktivnosti u financijskim institucijama", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:895169

Islandora Bookmark - Please login to use this feature