Krupica, H. (2019). Planiranje marketing aktivnosti u financijskim institucijama (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:895169
Krupica, Hrvoje. "Planiranje marketing aktivnosti u financijskim institucijama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:895169
Krupica, Hrvoje. "Planiranje marketing aktivnosti u financijskim institucijama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:895169
Krupica, H. (2019). 'Planiranje marketing aktivnosti u financijskim institucijama', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:895169
Krupica H. Planiranje marketing aktivnosti u financijskim institucijama [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:895169
H. Krupica, "Planiranje marketing aktivnosti u financijskim institucijama", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:895169