Ateljević, T. (2019). Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:564070
Ateljević, Tino. "Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:564070
Ateljević, Tino. "Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:564070
Ateljević, T. (2019). 'Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 04 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:564070
Ateljević T. Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2019 [cited 2024 November 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:564070
T. Ateljević, "Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:564070