Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Marketing strategies in the phase of introduction of consumer products by example of excursion catamaran

Tino Ateljević (2019)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing
Cite this document

Ateljević, T. (2019). Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:564070

Ateljević, Tino. "Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:564070

Ateljević, Tino. "Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:564070

Ateljević, T. (2019). 'Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 19 January 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:564070

Ateljević T. Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2020 January 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:564070

T. Ateljević, "Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:564070

Islandora Bookmark - Please login to use this feature