prikaz prve stranice dokumenta Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana

Ateljević, Tino
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Ateljević, T. (2019). Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:564070

Ateljević, Tino. "Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:564070

Ateljević, Tino. "Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:564070

Ateljević, T. (2019). 'Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 04 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:564070

Ateljević T. Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2019 [cited 2024 November 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:564070

T. Ateljević, "Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:564070

Please login to the repository to save this object to your list.