Ateljević, T. (2019). Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:564070
Ateljević, Tino. "Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:564070
Ateljević, Tino. "Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:564070
Ateljević, T. (2019). 'Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:564070
Ateljević T. Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:564070
T. Ateljević, "Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:564070