prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva

Burjan, Đenđi
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Burjan, Đ. (2019). Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:901940

Burjan, Đenđi. "Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:901940

Burjan, Đenđi. "Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:901940

Burjan, Đ. (2019). 'Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 11 August 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:901940

Burjan Đ. Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2022 August 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:901940

Đ. Burjan, "Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:901940

Please login to the repository to save this object to your list.