Burjan, Đ. (2019). Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:901940
Burjan, Đenđi. "Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:901940
Burjan, Đenđi. "Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:901940
Burjan, Đ. (2019). 'Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:901940
Burjan Đ. Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:901940
Đ. Burjan, "Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:901940