prikaz prve stranice dokumenta Proširena stvarnost i virtualizacija kao nadopuna suvremenim marketinškim aktivnostima
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Proširena stvarnost i virtualizacija kao nadopuna suvremenim marketinškim aktivnostima

Ščević, Jelena
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek

Cite this document

Ščević, J. (2019). Proširena stvarnost i virtualizacija kao nadopuna suvremenim marketinškim aktivnostima (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:714287

Ščević, Jelena. "Proširena stvarnost i virtualizacija kao nadopuna suvremenim marketinškim aktivnostima." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:714287

Ščević, Jelena. "Proširena stvarnost i virtualizacija kao nadopuna suvremenim marketinškim aktivnostima." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:714287

Ščević, J. (2019). 'Proširena stvarnost i virtualizacija kao nadopuna suvremenim marketinškim aktivnostima', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 23 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:714287

Ščević J. Proširena stvarnost i virtualizacija kao nadopuna suvremenim marketinškim aktivnostima [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2020 September 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:714287

J. Ščević, "Proširena stvarnost i virtualizacija kao nadopuna suvremenim marketinškim aktivnostima", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:714287

Islandora Bookmark - Please login to use this feature