Ščević, J. (2019). Proširena stvarnost i virtualizacija kao nadopuna suvremenim marketinškim aktivnostima (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:714287
Ščević, Jelena. "Proširena stvarnost i virtualizacija kao nadopuna suvremenim marketinškim aktivnostima." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:714287
Ščević, Jelena. "Proširena stvarnost i virtualizacija kao nadopuna suvremenim marketinškim aktivnostima." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:714287
Ščević, J. (2019). 'Proširena stvarnost i virtualizacija kao nadopuna suvremenim marketinškim aktivnostima', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:714287
Ščević J. Proširena stvarnost i virtualizacija kao nadopuna suvremenim marketinškim aktivnostima [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:714287
J. Ščević, "Proširena stvarnost i virtualizacija kao nadopuna suvremenim marketinškim aktivnostima", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:714287