prikaz prve stranice dokumenta Proširena stvarnost i virtualizacija kao nadopuna suvremenim marketinškim aktivnostima
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Proširena stvarnost i virtualizacija kao nadopuna suvremenim marketinškim aktivnostima

Ščević, Jelena
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Ščević, J. (2019). Proširena stvarnost i virtualizacija kao nadopuna suvremenim marketinškim aktivnostima (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:714287

Ščević, Jelena. "Proširena stvarnost i virtualizacija kao nadopuna suvremenim marketinškim aktivnostima." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:714287

Ščević, Jelena. "Proširena stvarnost i virtualizacija kao nadopuna suvremenim marketinškim aktivnostima." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:714287

Ščević, J. (2019). 'Proširena stvarnost i virtualizacija kao nadopuna suvremenim marketinškim aktivnostima', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 01.12.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:714287

Ščević J. Proširena stvarnost i virtualizacija kao nadopuna suvremenim marketinškim aktivnostima [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 01.12.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:714287

J. Ščević, "Proširena stvarnost i virtualizacija kao nadopuna suvremenim marketinškim aktivnostima", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:714287

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.