prikaz prve stranice dokumenta Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva
Access restricted to students and staff of home institution
professional thesis
Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva

Radoš, Ivan
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek

Cite this document

Radoš, I. (2019). Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:332101

Radoš, Ivan. "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:332101

Radoš, Ivan. "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:332101

Radoš, I. (2019). 'Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 30 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:332101

Radoš I. Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2020 September 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:332101

I. Radoš, "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:332101

Islandora Bookmark - Please login to use this feature