Radoš, I. (2019). Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva (Professional thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:332101
Radoš, Ivan. "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:332101
Radoš, Ivan. "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:332101
Radoš, I. (2019). 'Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 04 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:332101
Radoš I. Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2019 [cited 2025 February 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:332101
I. Radoš, "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:332101