Radoš, I. (2019). Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:332101
Radoš, Ivan. "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:332101
Radoš, Ivan. "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:332101
Radoš, I. (2019). 'Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 24 March 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:332101
Radoš I. Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2023 March 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:332101
I. Radoš, "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:332101