prikaz prve stranice dokumenta Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva

Radoš, Ivan
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Radoš, I. (2019). Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:332101

Radoš, Ivan. "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:332101

Radoš, Ivan. "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:332101

Radoš, I. (2019). 'Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 26.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:332101

Radoš I. Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 26.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:332101

I. Radoš, "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:332101

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.