prikaz prve stranice dokumenta Izazovi stvaranja imidža poželjnog poslodavca i preferencije generacije Z
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Izazovi stvaranja imidža poželjnog poslodavca i preferencije generacije Z

Juričinec, Luka (2019)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Economics and Business Management

Cite this document

Juričinec, L. (2019). Izazovi stvaranja imidža poželjnog poslodavca i preferencije generacije Z (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:837851

Juričinec, Luka. "Izazovi stvaranja imidža poželjnog poslodavca i preferencije generacije Z." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:837851

Juričinec, Luka. "Izazovi stvaranja imidža poželjnog poslodavca i preferencije generacije Z." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:837851

Juričinec, L. (2019). 'Izazovi stvaranja imidža poželjnog poslodavca i preferencije generacije Z', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 03 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:837851

Juričinec L. Izazovi stvaranja imidža poželjnog poslodavca i preferencije generacije Z [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2020 July 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:837851

L. Juričinec, "Izazovi stvaranja imidža poželjnog poslodavca i preferencije generacije Z", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:837851

Islandora Bookmark - Please login to use this feature