Juričinec, L. (2019). Izazovi stvaranja imidža poželjnog poslodavca i preferencije generacije Z (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:837851
Juričinec, Luka. "Izazovi stvaranja imidža poželjnog poslodavca i preferencije generacije Z." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:837851
Juričinec, Luka. "Izazovi stvaranja imidža poželjnog poslodavca i preferencije generacije Z." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:837851
Juričinec, L. (2019). 'Izazovi stvaranja imidža poželjnog poslodavca i preferencije generacije Z', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 10 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:837851
Juričinec L. Izazovi stvaranja imidža poželjnog poslodavca i preferencije generacije Z [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2019 [cited 2024 December 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:837851
L. Juričinec, "Izazovi stvaranja imidža poželjnog poslodavca i preferencije generacije Z", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:837851