Juričinec, L. (2019). Izazovi stvaranja imidža poželjnog poslodavca i preferencije generacije Z (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:837851
Juričinec, Luka. "Izazovi stvaranja imidža poželjnog poslodavca i preferencije generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:837851
Juričinec, Luka. "Izazovi stvaranja imidža poželjnog poslodavca i preferencije generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:837851
Juričinec, L. (2019). 'Izazovi stvaranja imidža poželjnog poslodavca i preferencije generacije Z', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:837851
Juričinec L. Izazovi stvaranja imidža poželjnog poslodavca i preferencije generacije Z [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:837851
L. Juričinec, "Izazovi stvaranja imidža poželjnog poslodavca i preferencije generacije Z", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:837851