prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj korisnički generiranoga sadržaja na odabir planiranoga putovanja
Access restricted to students and staff of home institution
professional thesis
Utjecaj korisnički generiranoga sadržaja na odabir planiranoga putovanja

Hrustek, Ana
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek

Cite this document

Hrustek, A. (2020). Utjecaj korisnički generiranoga sadržaja na odabir planiranoga putovanja (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:911487

Hrustek, Ana. "Utjecaj korisnički generiranoga sadržaja na odabir planiranoga putovanja." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:911487

Hrustek, Ana. "Utjecaj korisnički generiranoga sadržaja na odabir planiranoga putovanja." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:911487

Hrustek, A. (2020). 'Utjecaj korisnički generiranoga sadržaja na odabir planiranoga putovanja', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 16 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:911487

Hrustek A. Utjecaj korisnički generiranoga sadržaja na odabir planiranoga putovanja [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2020 [cited 2020 September 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:911487

A. Hrustek, "Utjecaj korisnički generiranoga sadržaja na odabir planiranoga putovanja", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:911487

Islandora Bookmark - Please login to use this feature