Hrustek, A. (2020). Utjecaj korisnički generiranoga sadržaja na odabir planiranoga putovanja (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:911487
Hrustek, Ana. "Utjecaj korisnički generiranoga sadržaja na odabir planiranoga putovanja." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:911487
Hrustek, Ana. "Utjecaj korisnički generiranoga sadržaja na odabir planiranoga putovanja." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:911487
Hrustek, A. (2020). 'Utjecaj korisnički generiranoga sadržaja na odabir planiranoga putovanja', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:911487
Hrustek A. Utjecaj korisnički generiranoga sadržaja na odabir planiranoga putovanja [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:911487
A. Hrustek, "Utjecaj korisnički generiranoga sadržaja na odabir planiranoga putovanja", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:911487