prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj održivog razvoja na marketing strategjiu kompanije Philip Morris
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj održivog razvoja na marketing strategjiu kompanije Philip Morris
Diplomski rad

Mandurić, Ivana
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Mandurić, I. (2020). Utjecaj održivog razvoja na marketing strategjiu kompanije Philip Morris : Diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:645010

Mandurić, Ivana. "Utjecaj održivog razvoja na marketing strategjiu kompanije Philip Morris : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:645010

Mandurić, Ivana. "Utjecaj održivog razvoja na marketing strategjiu kompanije Philip Morris : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:645010

Mandurić, I. (2020). 'Utjecaj održivog razvoja na marketing strategjiu kompanije Philip Morris : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 27 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:645010

Mandurić I. Utjecaj održivog razvoja na marketing strategjiu kompanije Philip Morris : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2020 [cited 2021 September 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:645010

I. Mandurić, "Utjecaj održivog razvoja na marketing strategjiu kompanije Philip Morris : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:645010

Islandora Bookmark - Please login to use this feature