prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj održivog razvoja na marketing strategjiu kompanije Philip Morris
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj održivog razvoja na marketing strategjiu kompanije Philip Morris
Diplomski rad

Mandurić, Ivana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Mandurić, I. (2020). Utjecaj održivog razvoja na marketing strategjiu kompanije Philip Morris : Diplomski rad (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:645010

Mandurić, Ivana. "Utjecaj održivog razvoja na marketing strategjiu kompanije Philip Morris : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:645010

Mandurić, Ivana. "Utjecaj održivog razvoja na marketing strategjiu kompanije Philip Morris : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:645010

Mandurić, I. (2020). 'Utjecaj održivog razvoja na marketing strategjiu kompanije Philip Morris : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 08.03.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:645010

Mandurić I. Utjecaj održivog razvoja na marketing strategjiu kompanije Philip Morris : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 08.03.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:645010

I. Mandurić, "Utjecaj održivog razvoja na marketing strategjiu kompanije Philip Morris : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:645010

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.