Rendulić, S. (2020). Korištenje vizualnih sadržaja kao sredstava u izgradnji brend imidža : Diplomski rad (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:496521
Rendulić, Sabina. "Korištenje vizualnih sadržaja kao sredstava u izgradnji brend imidža : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:496521
Rendulić, Sabina. "Korištenje vizualnih sadržaja kao sredstava u izgradnji brend imidža : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:496521
Rendulić, S. (2020). 'Korištenje vizualnih sadržaja kao sredstava u izgradnji brend imidža : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 22 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:496521
Rendulić S. Korištenje vizualnih sadržaja kao sredstava u izgradnji brend imidža : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2020 [cited 2024 October 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:496521
S. Rendulić, "Korištenje vizualnih sadržaja kao sredstava u izgradnji brend imidža : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:496521