prikaz prve stranice dokumenta Korištenje vizualnih sadržaja kao sredstava u izgradnji brend imidža
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Korištenje vizualnih sadržaja kao sredstava u izgradnji brend imidža
Diplomski rad

Rendulić, Sabina
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek

Cite this document

Rendulić, S. (2020). Korištenje vizualnih sadržaja kao sredstava u izgradnji brend imidža : Diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:496521

Rendulić, Sabina. "Korištenje vizualnih sadržaja kao sredstava u izgradnji brend imidža : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:496521

Rendulić, Sabina. "Korištenje vizualnih sadržaja kao sredstava u izgradnji brend imidža : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:496521

Rendulić, S. (2020). 'Korištenje vizualnih sadržaja kao sredstava u izgradnji brend imidža : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 14 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:496521

Rendulić S. Korištenje vizualnih sadržaja kao sredstava u izgradnji brend imidža : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2020 [cited 2021 September 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:496521

S. Rendulić, "Korištenje vizualnih sadržaja kao sredstava u izgradnji brend imidža : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:496521

Islandora Bookmark - Please login to use this feature