prikaz prve stranice dokumenta Korištenje vizualnih sadržaja kao sredstava u izgradnji brend imidža
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Korištenje vizualnih sadržaja kao sredstava u izgradnji brend imidža
Diplomski rad

Rendulić, Sabina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Rendulić, S. (2020). Korištenje vizualnih sadržaja kao sredstava u izgradnji brend imidža : Diplomski rad (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:496521

Rendulić, Sabina. "Korištenje vizualnih sadržaja kao sredstava u izgradnji brend imidža : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:496521

Rendulić, Sabina. "Korištenje vizualnih sadržaja kao sredstava u izgradnji brend imidža : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:496521

Rendulić, S. (2020). 'Korištenje vizualnih sadržaja kao sredstava u izgradnji brend imidža : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 04.03.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:496521

Rendulić S. Korištenje vizualnih sadržaja kao sredstava u izgradnji brend imidža : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 04.03.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:496521

S. Rendulić, "Korištenje vizualnih sadržaja kao sredstava u izgradnji brend imidža : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:496521

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.