prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača
Diplomski rad

Lehpamer, Valentina
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Lehpamer, V. (2020). Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača : Diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:481243

Lehpamer, Valentina. "Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:481243

Lehpamer, Valentina. "Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:481243

Lehpamer, V. (2020). 'Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 13 May 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:481243

Lehpamer V. Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2020 [cited 2021 May 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:481243

V. Lehpamer, "Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:481243

Islandora Bookmark - Please login to use this feature