prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača
Diplomski rad

Lehpamer, Valentina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Lehpamer, V. (2020). Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača : Diplomski rad (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:481243

Lehpamer, Valentina. "Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:481243

Lehpamer, Valentina. "Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:481243

Lehpamer, V. (2020). 'Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 04.03.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:481243

Lehpamer V. Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 04.03.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:481243

V. Lehpamer, "Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:481243

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.