Katavić, L. (2020). Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji : Diplomski rad (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:673824
Katavić, Lana. "Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:673824
Katavić, Lana. "Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:673824
Katavić, L. (2020). 'Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:673824
Katavić L. Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2020 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:673824
L. Katavić, "Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:673824