prikaz prve stranice dokumenta Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji
Diplomski rad

Katavić, Lana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Katavić, L. (2020). Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji : Diplomski rad (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:673824

Katavić, Lana. "Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:673824

Katavić, Lana. "Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:673824

Katavić, L. (2020). 'Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 04.03.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:673824

Katavić L. Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 04.03.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:673824

L. Katavić, "Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:673824

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.