undergraduate thesis
Evaluacija turističkog marketing programa Osječko - baranjske županije
Završni rad

Bilić, Ana
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Bilić, A. (2019). Evaluacija turističkog marketing programa Osječko - baranjske županije : Završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:713470

Bilić, Ana. "Evaluacija turističkog marketing programa Osječko - baranjske županije : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:713470

Bilić, Ana. "Evaluacija turističkog marketing programa Osječko - baranjske županije : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:713470

Bilić, A. (2019). 'Evaluacija turističkog marketing programa Osječko - baranjske županije : Završni rad', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 25 September 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:713470

Bilić A. Evaluacija turističkog marketing programa Osječko - baranjske županije : Završni rad [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2022 September 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:713470

A. Bilić, "Evaluacija turističkog marketing programa Osječko - baranjske županije : Završni rad", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:713470

Please login to the repository to save this object to your list.