master's thesis
Uloga integrirane marketinške komunikacije u razvijanju odnosa s potrošačima

Marina Mikić (2016)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing
Cite this document...

Mikić, M. (2016). Uloga integrirane marketinške komunikacije u razvijanju odnosa s potrošačima (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:364533

Mikić, Marina. "Uloga integrirane marketinške komunikacije u razvijanju odnosa s potrošačima." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:364533

Mikić, Marina. "Uloga integrirane marketinške komunikacije u razvijanju odnosa s potrošačima." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:364533

Mikić, M. (2016). 'Uloga integrirane marketinške komunikacije u razvijanju odnosa s potrošačima', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 24 June 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:364533

Mikić M. Uloga integrirane marketinške komunikacije u razvijanju odnosa s potrošačima [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2019 June 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:364533

M. Mikić, "Uloga integrirane marketinške komunikacije u razvijanju odnosa s potrošačima", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:364533