Mikić, M. (2016). Uloga integrirane marketinške komunikacije u razvijanju odnosa s potrošačima (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:364533
Mikić, Marina. "Uloga integrirane marketinške komunikacije u razvijanju odnosa s potrošačima." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:364533
Mikić, Marina. "Uloga integrirane marketinške komunikacije u razvijanju odnosa s potrošačima." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:364533
Mikić, M. (2016). 'Uloga integrirane marketinške komunikacije u razvijanju odnosa s potrošačima', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 05.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:364533
Mikić M. Uloga integrirane marketinške komunikacije u razvijanju odnosa s potrošačima [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 05.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:364533
M. Mikić, "Uloga integrirane marketinške komunikacije u razvijanju odnosa s potrošačima", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:364533