master's thesis
Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija
Diplomski rad

Mikić, Iva
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Mikić, I. (2019). Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija : Diplomski rad (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:356629

Mikić, Iva. "Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:356629

Mikić, Iva. "Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:356629

Mikić, I. (2019). 'Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 12 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:356629

Mikić I. Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2019 [cited 2024 November 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:356629

I. Mikić, "Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:356629

Please login to the repository to save this object to your list.