master's thesis
Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija
Diplomski rad

Mikić, Iva
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Mikić, I. (2019). Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija : Diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:356629

Mikić, Iva. "Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:356629

Mikić, Iva. "Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:356629

Mikić, I. (2019). 'Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 28 June 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:356629

Mikić I. Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2022 June 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:356629

I. Mikić, "Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:356629

Please login to the repository to save this object to your list.