diplomski rad
Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija
Diplomski rad

Mikić, Iva
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Mikić, I. (2019). Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:356629

Mikić, Iva. "Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:356629

Mikić, Iva. "Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:356629

Mikić, I. (2019). 'Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:356629

Mikić I. Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:356629

I. Mikić, "Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:356629

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.