master's thesis
Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama
Diplomski rad

Hampshire, Tea
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Hampshire, T. (2020). Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama : Diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:925828

Hampshire, Tea. "Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:925828

Hampshire, Tea. "Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:925828

Hampshire, T. (2020). 'Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 20 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:925828

Hampshire T. Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2020 [cited 2022 May 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:925828

T. Hampshire, "Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:925828

Please login to the repository to save this object to your list.