diplomski rad
Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama
Diplomski rad

Hampshire, Tea
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Hampshire, T. (2020). Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama : Diplomski rad (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:925828

Hampshire, Tea. "Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:925828

Hampshire, Tea. "Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:925828

Hampshire, T. (2020). 'Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 05.08.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:925828

Hampshire T. Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 05.08.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:925828

T. Hampshire, "Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:925828

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.