undergraduate thesis
Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu
Završni rad

Popović, Domagoj
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Popović, D. (2020). Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:984823

Popović, Domagoj. "Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:984823

Popović, Domagoj. "Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:984823

Popović, D. (2020). 'Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 26 September 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:984823

Popović D. Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2020 [cited 2022 September 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:984823

D. Popović, "Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:984823

Please login to the repository to save this object to your list.