završni rad
Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu
Završni rad

Popović, Domagoj
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Popović, D. (2020). Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:984823

Popović, Domagoj. "Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:984823

Popović, Domagoj. "Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:984823

Popović, D. (2020). 'Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 05.08.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:984823

Popović D. Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 05.08.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:984823

D. Popović, "Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:984823

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.