undergraduate thesis
Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača proizvoda i usluga
Završni rad

Šarčević, Ana
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Šarčević, A. (2020). Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača proizvoda i usluga : Završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:380931

Šarčević, Ana. "Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača proizvoda i usluga : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:380931

Šarčević, Ana. "Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača proizvoda i usluga : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:380931

Šarčević, A. (2020). 'Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača proizvoda i usluga : Završni rad', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 16 August 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:380931

Šarčević A. Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača proizvoda i usluga : Završni rad [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2020 [cited 2022 August 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:380931

A. Šarčević, "Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača proizvoda i usluga : Završni rad", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:380931

Please login to the repository to save this object to your list.