Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Economics and Business in Osijek Chair of Marketing
Cite this document
Šarčević, A. (2020). Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača proizvoda i usluga : Završni rad (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:380931
Šarčević, Ana. "Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača proizvoda i usluga : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:380931
Šarčević, Ana. "Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača proizvoda i usluga : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:380931
Šarčević, A. (2020). 'Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača proizvoda i usluga : Završni rad', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 27 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:380931
Šarčević A. Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača proizvoda i usluga : Završni rad [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2020 [cited 2024 December 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:380931
A. Šarčević, "Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača proizvoda i usluga : Završni rad", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:380931