završni rad
Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača proizvoda i usluga
Završni rad

Šarčević, Ana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Šarčević, A. (2020). Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača proizvoda i usluga : Završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:380931

Šarčević, Ana. "Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača proizvoda i usluga : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:380931

Šarčević, Ana. "Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača proizvoda i usluga : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:380931

Šarčević, A. (2020). 'Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača proizvoda i usluga : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 05.08.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:380931

Šarčević A. Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača proizvoda i usluga : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 05.08.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:380931

A. Šarčević, "Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača proizvoda i usluga : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:380931

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.