undergraduate thesis
Analiza marketing strategije neprofinte organizacije Vatrogasne zajednice Osijek
Završni rad

Klobučar, Ankica
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek

Cite this document

Klobučar, A. (2020). Analiza marketing strategije neprofinte organizacije Vatrogasne zajednice Osijek : Završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:629141

Klobučar, Ankica. "Analiza marketing strategije neprofinte organizacije Vatrogasne zajednice Osijek : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:629141

Klobučar, Ankica. "Analiza marketing strategije neprofinte organizacije Vatrogasne zajednice Osijek : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:629141

Klobučar, A. (2020). 'Analiza marketing strategije neprofinte organizacije Vatrogasne zajednice Osijek : Završni rad', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 05 August 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:629141

Klobučar A. Analiza marketing strategije neprofinte organizacije Vatrogasne zajednice Osijek : Završni rad [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2020 [cited 2021 August 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:629141

A. Klobučar, "Analiza marketing strategije neprofinte organizacije Vatrogasne zajednice Osijek : Završni rad", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:629141

Islandora Bookmark - Please login to use this feature