Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Economics in Osijek
Cite this document
Klobučar, A. (2020). Analiza marketing strategije neprofinte organizacije Vatrogasne zajednice Osijek : Završni rad (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:629141
Klobučar, Ankica. "Analiza marketing strategije neprofinte organizacije Vatrogasne zajednice Osijek : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:629141
Klobučar, Ankica. "Analiza marketing strategije neprofinte organizacije Vatrogasne zajednice Osijek : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:629141
Klobučar, A. (2020). 'Analiza marketing strategije neprofinte organizacije Vatrogasne zajednice Osijek : Završni rad', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 14 September 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:629141
Klobučar A. Analiza marketing strategije neprofinte organizacije Vatrogasne zajednice Osijek : Završni rad [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2020 [cited 2023 September 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:629141
A. Klobučar, "Analiza marketing strategije neprofinte organizacije Vatrogasne zajednice Osijek : Završni rad", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:629141