završni rad
Analiza marketing strategije neprofinte organizacije Vatrogasne zajednice Osijek
Završni rad

Klobučar, Ankica
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Klobučar, A. (2020). Analiza marketing strategije neprofinte organizacije Vatrogasne zajednice Osijek : Završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:629141

Klobučar, Ankica. "Analiza marketing strategije neprofinte organizacije Vatrogasne zajednice Osijek : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:629141

Klobučar, Ankica. "Analiza marketing strategije neprofinte organizacije Vatrogasne zajednice Osijek : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:629141

Klobučar, A. (2020). 'Analiza marketing strategije neprofinte organizacije Vatrogasne zajednice Osijek : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 04.08.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:629141

Klobučar A. Analiza marketing strategije neprofinte organizacije Vatrogasne zajednice Osijek : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 04.08.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:629141

A. Klobučar, "Analiza marketing strategije neprofinte organizacije Vatrogasne zajednice Osijek : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:629141

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.