Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Economics and Business in Osijek
Cite this document
Šelo, S. (2020). Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:601668
Šelo, Stjepan. "Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:601668
Šelo, Stjepan. "Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:601668
Šelo, S. (2020). 'Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 11 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:601668
Šelo S. Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2020 [cited 2024 November 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:601668
S. Šelo, "Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:601668