undergraduate thesis
Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu
Završni rad

Šelo, Stjepan
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek

Cite this document

Šelo, S. (2020). Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:601668

Šelo, Stjepan. "Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:601668

Šelo, Stjepan. "Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:601668

Šelo, S. (2020). 'Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 11 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:601668

Šelo S. Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2020 [cited 2024 November 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:601668

S. Šelo, "Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:601668

Please login to the repository to save this object to your list.