undergraduate thesis
Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu
Završni rad

Šelo, Stjepan
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek

Cite this document

Šelo, S. (2020). Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:601668

Šelo, Stjepan. "Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:601668

Šelo, Stjepan. "Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:601668

Šelo, S. (2020). 'Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 04 August 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:601668

Šelo S. Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2020 [cited 2021 August 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:601668

S. Šelo, "Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:601668

Islandora Bookmark - Please login to use this feature