Amidžić, B. (2016). Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449373
Amidžić, Bernarda. "Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449373
Amidžić, Bernarda. "Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449373
Amidžić, B. (2016). 'Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 19 April 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449373
Amidžić B. Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2021 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449373
B. Amidžić, "Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449373